خـــــواب گـــــرد

عیـــــن قاف نوشته ها

خـــــواب گـــــرد

عیـــــن قاف نوشته ها

من و حسن و سردار نقدی! :))

جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۲

به ما یاد دادن همیشه پا شیم، بزرگترا بشینن. نمیدونم تو این المپیاد چی‌کار دارن می کنن؟ :)


به نظرم زمان برگزاری همایش خیلی مناسب نبود، جمعیت بیش از این‌ها می‌تونست باشه...


دیپلماسی کانونی!


فکر کنم قیافه‌ی امیرآقا برای حاجی پناهیان آشناست...


دکتر کریمی...


و حاج آقا رجبی که گردن همه‌ی ما کانونیا حق دارن...


مدال آوردن بچه‌ها واقعا واسه منم غرورآفرینه، ولی به نظرم باید مواظب باشیم که فقط همین یه الگو رو برا بچه‌های دوره های پایین، بزرگ نکنیم. هدف کانون شناسایی و پروروندن استعدادها در همه‌ی زمینه‌هاست...

  • ۹۲/۰۶/۲۹
  • عین قاف

نظرات  (۱۲)

  • علی عشق دوره 13
  • انقد دلم واستون تنگ شده!!!!
    نگید چقدر که می گم انقدر.
    شما که حالی از ما نمی پرسین!!!
    نمی گید تو اون یکی کانون خوردنش ، چی شد؟؟

    پاسخ:
    من دیگه هیچ حرفی ندارم!
  • علی موحدی خو
  • عجب...
  • سعید محمودی
  • سعید محمودیه و اون غلط های املاییش تو وب
    پاسخ:

    فقط تو وب؟

    سلام....

    عباس آقا! شما که کاملن رسانه ای هستی و عالم و آدم میشناسنت... ابن حرفا چیه زدی؟!

    فقط کافیه بگی من عباس قادری ام... درسته؟!
    پاسخ:
    سلام
    زیارت قبول
    باید می‌گفتم، حسن، سردار نقدی و من...
    سلام به خورده کله ذوربینو میچرخون ما پشت سردار می افتادیم
    سعید محمودی.
    پاسخ:
    اولا اگه میخوای، جامون عوض
    دوما اول فکر کردم نوشتی ذره بین، بعد گفتم شاید منظورت زوربینه، یا شایدم زوبین، به هر حال من که نفهمیدم چی میگی! آقا منظورت چی بود؟ :)
    راستی اونی که کت قهوه ای پوشیده و کنار سردار نقدی نشسته کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    از مسئولینه؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    بله!!!!!!
    خودتو هم معرفی کنی بد نیستا...
    همایش خیلی توپیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود!!!!!!!!
    خوب شد؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    بیا! تعریف کردنات هم از صدتا فحش بدتره...
    آقای بادپا یه جوری داره دست میده انگار حاجی پناهیان میخواد بزنش............
    راستی یه بنده خدایی فقط روز همایش میاد که عکسش خبری شه ها اصلا منظورم فرد خاصی نیست ها؟؟!!!
    من که باور نمیکنم فتوشاپههههههههههههههههه!!!!!!!!!!
    در ضمن درباره همایش ......
    ولش کن یاعلی.
    پاسخ:
    اگه نمیخوای بگی، چرا می‌‌گی؟ یه چی می‌گما! ولش کن یا علی
  • همینه که هست...
  • اااااا..... ایـنـــا رو!!!!!!!!!!!1
    پاسخ:
    اااااا..... کیا رو!!!!!!!!!!؟

    آورین

    بسی خنده شد.

    تیکه ها خیلی ظریف بود:-)

    پاسخ:
    منظورت وزیر امور خارجه‌ست؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">