خـــــواب گـــــرد

عیـــــن قاف نوشته ها

خـــــواب گـــــرد

عیـــــن قاف نوشته ها

نوستالژیای تابستان

جمعه, ۲ خرداد ۱۳۹۳

این چند وقته همه ی ایده ها توی مغزم گندیده.
فقط این یکی توشون جون سالم به در برد، اونم به خاطر این که مجبور بودم روش کار کنم...
پ ن:رنگش سی ام وای کا بود، تبدیل به آر جی بی کردم یه ذره بد شد، حال ندارم روش کار کنم، حلال بفرمایید...

  • ۹۳/۰۳/۰۲
  • عین قاف

نظرات  (۳)

  • مهیار مهدوی
  • سلام
    هرچند خودم خیلی برام خوشایند نیست این سبک نظر دادن ولی دعوتید به چند خط سیاه قلم
    یا حق
    سلام. چه عجب...

    اونقدر نیستی که ما راضییم به حتی بد بودن مطلبات به شرط بودنت!

    شوخی کردم... یاحق
    پاسخ:
    سلام
    کم سعادتیم حسین آقا
    سلام دوست عزیز
    در"مرکزدانلودایرانیان"منتظرتان هستیم/
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">